mandag 22. februar 2010

Nå har vi snart 6 mnd jubileum!

Skal si tiden flyr, det er nå i mndskiftet februar/mars 6 mnd siden jeg fikk åpnet butikken. Husker godt hvor nervepirrende og spennende tiden rundt åpningen var. Etter måneder med planlegging og mange lange kvelder kunne jeg endelig si meg fornøyd og åpne til datoen jeg hadde satt meg. Så skal man jo gjøre seg kjent, og var jo innstillt på at dette kunne ta tid, så jeg regnet ikke med at det ville være så mye som kom inn det første halve året, eller igrunn det første året, men må jo si jeg er fornøyd med starten! Det blir en spennende tid fremover, og krysser fingrene for at fortsettelsen blir like bra! Må få takke alle dere som har støttet oss og bidratt til en flott start! Både ved å handle hos oss og sendt hyggelige ord på e-post! Nå ser vi frem til 1 års jubileet!

2 kommentarer: